Mese de întâlnire de birou: ce trebuie să știți despre ele

Principalii factori care influențează alegerea acestui tabel

În primul rând, ar trebui să decideți ce evenimente ar trebui să comandați un tabel pentru negocieri: pentru organizarea de ședințe săptămânale, pentru întâlniri la cel mai înalt nivel corporativ, pentru negocieri cu partenerii etc. Și deja pe această bază, sunt determinați alți factori, printre care:
  • formă (rotundă, dreptunghiulară, în formă de U, în formă de T etc.);
  • design (staționar, pliabil, modular);
  • materialul din care este făcută masa;
  • prețul mesei;
  • dimensiuni și altele.


Trebuie spus că o parte a cerințelor este de natură specifică, întrucât se referă la această categorie particulară de tabele, în timp ce cealaltă este destul de aplicabilă pentru alte tabele instalate în birouri.

Mărimea și forma meselor

Vorbind despre dimensiunea meselor de conferință, este necesar să construim pe unde vor fi instalate. De exemplu, dacă tabelul este situat direct în biroul managerului, care are și un desktop personal, acesta poate fi proiectat pentru 5-7 persoane (deoarece spațiul nu permite în cele mai multe cazuri să plaseze o masă mai masivă). Și un alt lucru, dacă este instalat într-o sală de ședințe separată (în acest caz, dimensiunea mesei poate fi proiectată pentru 9 sau mai multe persoane). Fie că este posibil, condiția principală este dimensiunea camerei.

Forma tabelului determină adesea scopul acesteia. Cea mai populară opțiune este forma rotundă, deoarece:
  • vă permite să plasați mai multe persoane la masă;
  • caracterizat prin ergonomie;
  • și, important, vorbește despre statutul egal al tuturor participanților (în negocierile cu partenerii de afaceri, această condiție trebuie îndeplinită în toate cazurile).


Într-un anumit sens, o alternativă la mesele rotunde de negociere poate fi tabelele dreptunghiulare care permit delegațiilor să stea unul lângă celălalt. Convenabilitatea se datorează și faptului că negociatorii stau aproape în apropiere, nefiind separați de un spațiu mare.

Dacă procesul de negociere se datorează prezenței unui leadership care conduce munca, atunci vă puteți opri la mesele cu o formă P sau T, permițându-vă să separați liderul de alte persoane implicate în lucrare.

În Chișinău, puteți cumpăra cu ușurință o masă de ședință de birou care îndeplinește orice cerințe declarate sau puteți comanda fabricarea unui astfel de tabel.

Materiale și culori din această categorie de tabele

Materialul mesei de întâlnire și performanța culorii sale depind de stilul general al camerei, de scopul acesteia, precum și de designul altor articole de mobilier de birou. De exemplu, pentru a sublinia nivelul negocierilor și statutul ridicat al companiei, puteți comanda o masă din lemn natural sau sticlă temperată. Iar pentru întâlniri în cadrul companiei (aceleași ședințe de planificare), puteți alege o masă din melamină.

Câteva cerințe specifice pentru mese de întâlnire

În primul rând, acestea nu ar trebui să aibă dulapuri, sertare și alte obiecte care îmbunătățesc funcționalitatea desktopului și, de regulă, sunt incluse în setul de birouri. Și acest lucru se datorează faptului că masa de negocieri este destinată exclusiv acestui scop, iar participantul nu trebuie să se distragă de la proces.

Învelișul său trebuie să fie puternic și rezistent la uzură, astfel încât să își păstreze aspectul reprezentativ.

Și în al treilea rând, astfel de mese sunt adesea echipate cu prize și mufe pentru a putea conecta echipamentele în timpul negocierilor.

Astăzi Mesele de întâlnire de birou, oferă o gamă largă de acces, pot oferi o mare varietate de solicitări clienților.